مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 12:152020-12-22سياسي

المان شهدای نهضت سوادآموزی در شیراز ساخته می شود


رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به زودی، المانی به عنوان یادمان شهدای نهضت سوادآموزی در شیراز ساخته و در محل مناسبی نصب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نواب قائدی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون عمران شورای شیراز با اشاره به بررسی طرح نصب المان یادمان شهدای نهضت سواد آموزی در محله ده پیاله، گفت: این طرح پس از ارائه از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: این طرح پس از تصویب در صحن شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری شیراز، به شهرداری برای اجرا ابلاغ و مقرر شده تا شهرداری شیراز حداکثر ظرف مدت 5 ماه نسبت به طراحی و احداث یادمان شهدای نهضت سوادآموزی اقدامات کند.

قائدی، احداث المان و یادمان شهدای نهضت سواد آموزی را تلاشی در راستای یادآوری رشادت ها و دلاورمردی های شهیدان دانست و بیان کرد: معرفی و تعمیق شخصیت، منزلت، عقاید و آرمان های آن بزرگواران و همچنین تقویت باورهای دینی و ملی که امروز جز اصلی ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی به حساب می آیند در ردیف مهمترین وظایف ماست.

عضو شورای شیراز خاطرنشان کرد: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران بوده و یکی از راه هایی که می توانیم ادای دین کنیم، شناساندن همه جانبه آنان به نسل هایی است که شهدا و مسیری که در آن ممارست داشته اند را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان شهدای نهضت سوادآموزی در شیراز ساخته می شود

المان شهدای نهضت سوادآموزی در شیراز ساخته می شود