موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 12:202020-12-22سياسي

اشکالات مطرح شده درباره جایزه جلال مربوط به بخش ویژه است


عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: اشکال مطرح شده درباره جایزه جلال مربوط به بخش ویژه آن است که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه رادیویی بدون خط خوردگی با محوریت حواشی جشنواره جلال آل احمد در گفتگوی تلفنی با احمد شاکری عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، و گفتگو با ابراهیم حسن بیگی دبیر علمی جایزه جلال، از آنتن رادیوگفتگو پخش شد.

شاکری در این باره با اشاره به انتقاداتی که به جایزه جلال می شود گفت: اشکالاتی که مطرح می شود مربوط به بخش ویژه این جشنواره است که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شده و در این بخش جمعی از اهالی رسانه تلاش کردند تا چهره های برتر ادبیات دفاع مقدس را معرفی کنند و آن طور که در رسانه ها اعلام شد، 12 چهره به انتخاب رسانه ها که 19 نماینده از 19 رسانه بود.

منظور از رسانه هم مطبوعات، خبرگزاری ها، نماینده ای از صدا و سیما، بنیاد شهید و دیگر مراکز این دعوت را اجابت کردند و این دوازده چهره را معرفی کردند.

وی افزود: آن چیزی که در اینجا محل بحث است، در چند محور مطرح است.

نکته اول انتخاب کنندگان هستند که اساسا چنین بخش مهمی که برآیند چهل سال ادبیات دفاع مقدس را می خواهد برگزیده کند به خصوص چهره ها، چرا رسانه ها انتخاب شدند؟ مسئله این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکالات مطرح شده درباره جایزه جلال مربوط به بخش ویژه است

اشکالات مطرح شده درباره جایزه جلال مربوط به بخش ویژه است