مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 12:252020-12-22اقتصادي

مقایسه دریچه های منهول چدنی و نانو کامپوزیت (به همراه جدول)


در این مطلب دریچه های منهول چدنی با دریچه های نانوکامپوزیت مقایسه می شود و سپس در قالب یک جدول به طور خلاصه اکثر ویژگی های این دو جنس دریچه با یکدیگر مقایسه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی دریچه منهول از جنس مناسب و با دوام به منظور درپوشی بر روی دهانه چاه ها و منهول ها همواره جزو چالش های بشر بوده است.

یک انتخاب درست به گونه ای است که دریچه مذکور ضمن دارا بودن خصوصیات اولیه مورد نیاز برای دریچه های منهول، دارای بیشترین مزایا و کمترین معایب نسبت به سایر جنس های دریچه باشد.

دریچه های چدنی از دیرباز همواره به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای نصب بر روی دهانه منهول ها مطرح بوده اند.

این دریچه ها با دارا بودن خصوصیاتی نظیر استحکام مناسب، ریخته گری آسان و قابلیت تولید در اشکال متنوع، در دسترس بودن ماده اولیه و نیز قابلیت مریی سازی با دستگاه های فلزیاب، جزو پر مصرف ترین جنس های دریچه منهول هستند.

در کنار نقاط قوت، داشتن نقاط ضعفی همچون وزن سنگین، دارا بودن پتانسیل سرقت بالا، قیمت نسبتاً زیاد و زنگ زدگی و پوسیدگی در محیط های مرطوب، سبب می شود تا امروزه خریداران قبل از انتخاب خود مقایسه ای بین این دریچه ها با سایر جنس های موجود داشته باشند و با توجه به شرایط محیطی محل نصب، بهترین گزینه را انتخاب نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه دریچه های منهول چدنی و نانو کامپوزیت (به همراه جدول)

مقایسه دریچه های منهول چدنی و نانو کامپوزیت (به همراه جدول)