مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 12:352020-12-22سياسي

عبور دو وزیر کابینه دوازدهم از سد سوال نمایندگان


امروز دو وزیر کابینه دوازدهم توانستند با توضیحات خود از سد سوال نمایندگان عبور کرده و بدون دریافت کارت زرد از مجلس خارج شوند البته مشروط به اینکه به تعهداتشان پایبند بوده و وعده هایشان را اجرایی و عملیاتی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوال از دو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش مطرح شد؛ حبیب الله دهمرده نماینده زابل از محمد جواد آذری جهرمی سوالی درباره علت عدم اجرای فیبر نوری به خصوص در استان های مرزی همچون سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛ او توضیح داد: دانش آموزان مناطق محروم کل کشور به ویژه در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و لرستان چه گناهی کرده اند که در این مناطق به دنیا آمده و امروز با شیوع بیماری کرونا از دسترسی به اینترنت و درس خواندن محروم شده اند.

دانش آموزان این مناطق به اینترنت دسترسی ندارند مگر آنها حق درس خواندن ندارند و نباید در کنکور با سایر دانش آموزان در سطح کشور رقابت کنند؟ چرا آقای وزیر از روز اول پیگیر این موضوع نبوده و انگار فقط به برخی از مناطق خاص توجه می کند.

در پاسخ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اختصاص هزار میلیارد تومان برای اتصال استان سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که مشکل مردم این استان در دسترسی به شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور دو وزیر کابینه دوازدهم از سد سوال نمایندگان

عبور دو وزیر کابینه دوازدهم از سد سوال نمایندگان