مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 12:552020-12-22اقتصادي

افزایش سقف تامین مالی پروژه ها تا سقف 100 میلیارد ریال


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با تعامل و همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار، سقف تامین مالی پروژه ها تا سقف 100 میلیارد ریال از طریق تامین مالی جمعی شد.

- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با تعامل و همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار، سقف تامین مالی پروژه ها تا سقف 100 میلیارد ریال از طریق تامین مالی جمعی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید زرندی در جلسه کارگروه تامین مالی با اعلام این مطلب افزود: پیش از این هر پروژه تا سقف 20 میلیارد ریال امکان استفاده از ابزار تامین مالی جمعی را داشت، اما با توجه به افزایش قابل توجه شاخص بهای تولید کننده این رقم با تصمیم فرابورس، به 100 میلیارد ریال برای هر پروژه افزایش یافته است.

وی گفت: در این روش، شرکت ها می توانند پروژه های توجیه پذیر خود که به دلیل کمبود منابع اجرا نشده است را با استفاده از جمع آوری سرمایه های خرد مردمی تامین مالی کرده و پروژه به بهره برداری برسد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با توجه به اهمیت ابزار تامین مالی جمعی در جذب و هدایت سرمایه های خرد مردمی به سمت پروژه های مولد و ارزش آفرین، این موضوع جزو اولویت های کاری معاونت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سقف تامین مالی پروژه ها تا سقف 100 میلیارد ریال

افزایش سقف تامین مالی پروژه ها تا سقف 100 میلیارد ریال