مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 13:002020-12-22اقتصادي

مشارکت بیش از 31 میلیون شهروند در پانزده سال فعالیت سامانه 137


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا نصریان با اشاره به بیش از 31 میلیون تماس برقرار شده با سامانه 137 از ابتدای تاسیس تا کنون گفت: این سامانه بستر مناسبی برای افزایش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری بوده و بی شک چنین مشارکتی سرمایه ای عظیم و قابل .

- رییس سامانه مدیریت شهری 137 در آستانه پانزدهمین سالروز تاسیس این سامانه از تماس بیش از 31 میلیون شهروند با 137 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا نصریان با اشاره به بیش از 31 میلیون تماس برقرار شده با سامانه 137 از ابتدای تاسیس تا کنون گفت: این سامانه بستر مناسبی برای افزایش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری بوده و بی شک چنین مشارکتی سرمایه ای عظیم و قابل اتکاء برای نهادی اجتماعی است و فرصت مناسبی را بوجود آورده تا نقاط ضعف شناسایی و مدیران شهری از آن ها برای تقویت سیستم و تصمیم گیری های مدیریتی و بهبود شرایط استفاده کنند.

وی عنوان کرد: در طول یکسال گذشته بیش از یک میلیون و 860 هزار تماس با سامانه 137 برقرار شده که از این تعداد بیش از یک میلیون و 160 هزار پیام در سیستم سامانه ثبت و به عوامل اجرایی ارجاع داده شده است.

رییس سامانه مدیریت شهری 137 در ادامه افزود: با توجه به گستردگی خدمات شهرداری به شهروندان، سامانه 137 نیز با تکیه بر سه اصل سرعت، دقت و صحت و تحقق شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 31 میلیون شهروند در پانزده سال فعالیت سامانه 137

مشارکت بیش از 31 میلیون شهروند در پانزده سال فعالیت سامانه 137