مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 13:202020-12-22اقتصادي

اعتراض وزیر صمت به بانک مرکزی


نامه علی رضا رزم حسینی به رییس جمهوری نشان می دهد که در ماجرای اخیر پیش آمده بین بانک مرکزی و بخش خصوصی، وزیر صمت، طرف اتاق بازرگانی را گرفته است.

- نامه علی رضا رزم حسینی به رییس جمهوری نشان می دهد که در ماجرای اخیر پیش آمده بین بانک مرکزی و بخش خصوصی، وزیر صمت، طرف اتاق بازرگانی را گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اردیبهشت 1397 و همزمان با از سرگیری تحریم های آمریکا علیه ایران، بانک مرکزی به نمایندگی از دولت و به منظور مدیریت منابع ارزی کشور، سیاست های جدیدی را در این حوزه به اجرا درآورد که دو محور اصلی آن، تعهد ارزی صادرکنندگان برای بازگشت منابع به کشور و محدود کردن مصادیق واردات به کالاهای ضروری و مواد اولیه بود.

در ماه های بعد شیوه های اعلام شده از سوی از بانک مرکزی برای ایفای تعهدات ارزی بخش خصوصی، بارها با چالش و اختلاف نظر دو طرف مواجه شد و اتاق بازرگانی در جلسات مختلف اعتراض خود را به تصمیمات این بانک اعلام کرد.

در سال جاری نیز کنار گذاشتن امکان واردات در ازای صادرات از سوی بانک مرکزی بار دیگر اعتراض صادرکنندگان را به وجود آورد و در جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، اعضای اتاق اعتراض خود را به وزیر صمت مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض وزیر صمت به بانک مرکزی

اعتراض وزیر صمت به بانک مرکزی