مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 13:352020-12-22سياسي

غربالگری کووید 19 با مشارکت داوطلبانه 350 بسیجی در شوط


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط گفت: بیش از 110 تیم در قالب 350 بسیجی در طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید- 19 در شوط به غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی به صورت کاملا داوطلبانه پرداخته اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط گفت: بیش از 110 تیم در قالب 350 بسیجی در طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید- 19 در شوط به غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی به صورت کاملا داوطلبانه پرداخته اند.

سرهنگ رمضانی در گفت و گو با ایسنا از اجرای طرح سردار قاسم سلیمانی در شوط خبر داد و گفت: در این طرح بیش از 350 نفر از نیروهای بسیج در قالب 110 تیم حرفه ای با مراجعه خانه به خانه با اجرای طرح غربالگری، افراد مبتلا را شناسایی می کنند تا زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا را قطع شود.

وی با اشاره به اینکه، تمرکز در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا و شناسایی است، افزود: این طرح شامل سه گام اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است.

به گفته فرمانده ناحیه بسیج سپاه شوط این طرح در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی کل سپاه و پیرو تفاهم نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، توسط بسیجیان داوطلب اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری کووید 19 با مشارکت داوطلبانه 350 بسیجی در شوط

غربالگری کووید 19 با مشارکت داوطلبانه 350 بسیجی در شوط