مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 13:402020-12-22سياسي

انتقاد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به کاهش اختیارات نهاد شوراها توسط مجلس


شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در بیانیه ای در واکنش اقدلم مجلس شورای اسلامی در کاهش اختیارات نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا، خواستار توقف این امر در فرآیند بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده از سوی نمایندگان مجلس و اعضای شورای نگهبان شد.

- شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در بیانیه ای در واکنش اقدلم مجلس شورای اسلامی در کاهش اختیارات نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا، خواستار توقف این امر در فرآیند بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده از سوی نمایندگان مجلس و اعضای شورای نگهبان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در بخشی از این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی، بی تردید مهمترین ثمره و عصاره انقلاب مردم ایران در سال 1357 بود.

نظام سیاسی ای که بر مبنای نقش موثر مردم در اداره کشور بنا نهاده شد.

مطابق قانون اساسی و در ساختار نظام سیاسی ایران، برگزاری انتخابات قانونی، آزاد و رقابتی و شکل گیری نهادهای انتخابی قدرتمند و تاثیرگذار، دو مولفه اصلی و بی بدیل تحقق جمهوریت نظام و تسری خواست و اراده مردم در اداره کشور به شمار می رود، دو مولفه ای که از روزهای آغازین انقلاب، مورد هجمه مخالفان مردم سالاری و جمهوریت قرار گرفت، همان کسانی که در خفا و اکنون با گذشت زمان به صورت عیان، دخالت اراده مردم در اداره کشور را برنمی تابند و از هیچ کوششی برای تضعیف تاثیر صندوق های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به کاهش اختیارات نهاد شوراها توسط مجلس

انتقاد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به کاهش اختیارات نهاد شوراها توسط مجلس