مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 13:552020-12-22سياسي

کلیات نقشه جامع علمی دفاعی امنیتی کشور نهایی شد


دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از نهایی شدن کلیات سند نقشه جامع علمی دفاعی – امنیتی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور کبگانیان امروز در حاشیه یکصد و چهل و یکمین جلسه ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: این جلسه مربوط به حوزه دفاعی کشور بود و سابقه این موضوع از زمانی است که نقشه جامع علمی کشور تصویب شد.

وی گفت: در راهبرد کلان هفت نقشه جامع علمی کشور دو اقدام ملی بسیار مهم آمده است.

این راهبرد اصلی، سیاستگذاری و برنامه ریزی در حوزه علوم و فناوری های دفاعی و امنیتی با رعایت سیاست های مصوب در ذیل این راهبرد ملی است.

دو اقدام ملی داریم که یکی از این اقدامات که امروز به آن پرداخته شد تدوین اسناد و الگوهای پیشرفت علم و فناوری در حوزه دفاعی و امنیتی بود.

دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور افزود: در این قرن و این دوران شاید علم و فناوری از ابزارهای مهم قدرت هر کشوری است و چه بسا از سلاح و مهمات و همچنین امکانات سخت افزاری مهمتر است و دانشمندان کشور ما هم که واقعا جهادگونه تلاش می کنند و دستاوردهای خوبی برای کشور ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: نام این سند نقشه جامع علمی دفاعی امنیتی جمهوری اسلامی گذاشته شده است و بخش هایی از آن در این جلسه توسط مسئولان دفاعی توضیح داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات نقشه جامع علمی دفاعی امنیتی کشور نهایی شد

کلیات نقشه جامع علمی دفاعی امنیتی کشور نهایی شد