مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 14:002020-12-22سياسي

سقط جنین به ارزش مادر آسیب می زند/ ستم به زنان و بشریت با سقط


عضو کارگروه جمعیت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم بابیان اینکه سقط جنین در ایران نیازمند پژوهش مفصل است،گفت:این مسئله جدا از آسیب به ارزش مادر، - در جنبش فمینیسم به عنوان ستمی به زنان و بشر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله حاجی کاظم در وبینار فرشتگان رحمت که پیش از ظهر سه شنبه به منظور تبیین ابعاد گوناگون سقط جنین از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا (ع) برگزار شد، با بیان اینکه مسئله سقط جنین در ایران نیازمند بررسی پژوهشی تاریخی مفصلی دارد، گفت: سقط جنین جدا از آسیب زدن به ارزش مادر، در جنبش فمینیسم به عنوان ستمی دیگر به زنان و بشریت است.

عضو کارگروه جمعیت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه موضوع سقط جنین در دوره پهلوی قابل دنبال و بررسی کردن است که نیاز به پژوهش های مفصلی دارد، اما در دوره پهلوی آسان سازی های قانونی انجام شد و مجازات ها تا حدودی کم و برداشته شد، افزود: آن زمان در فرانسه این موضوع ممنوع بودند و آنان تلاش کردند که این قانون ممنوعیت برداشته شود و آنها از طریق اسقاط و قتل جنین به عنوان ابزار اعتراض استفاده کردند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راهبردهای شناسایی شده، تبیین عمق آسیبی که از منظرهای اجتماعی، پزشکی و تکوینی به جامعه وارد می شود که وقتی پای گرفتن جان انسان های بی گناه در میان باشد، قطعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقط جنین به ارزش مادر آسیب می زند/ ستم به زنان و بشریت با سقط

سقط جنین به ارزش مادر آسیب می زند/ ستم به زنان و بشریت با سقط