مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 14:552020-12-22سياسي

«هفت خوان» الگوی مناسب سازی شهری می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: در صورتی که طرح مناسب سازی هفت خوان با موفقیت اجرا شود، می تواند به الگوی مناسب سازی شهری در تمام مناطق استان یزد تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محسن صادقیان با اشاره به برنامه های مناسب سازی برای گروه های مختلف به ویژه معلولان اظهار کرد: این موضوع به شکل ویژه در ستاد مناسب سازی استان یزد به صورت فصلی پیگیری می شود.

وی افزود: در طول دو سال گذشته، مناسب سازی ادارات دولتی و غیردولتی و شهرداری ها همچنین مناسب سازی شهری در دستور کار این ستاد قرار گرفته و بر این اساس، در سال گذشته تمام ادارات استان یزد به لحاظ مناسب سازی هم در فضای داخلی و هم در ورودی ها مورد پایش قرار گرفتند.

معاون عمرانی استاندار یزد در ادامه با بیان این که بر اساس این پایش ها که از سال گذشته آغاز شده، 60 درصد ادارات دولتی یزد مناسب سازی شده اند، گفت: امتیازات و مشوق هایی برای ادارات فعال در این زمینه در نظر گرفته شد که از آن جمله می توان به در نظر گرفتن امتیاز برای دستگاه ها در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد.

صادقیان در مورد مناسب سازی معابر شهری نیز تصریح کرد: این بخش از پیگیری های ستاد مناسب سازی به شهرداری ها باز می گردد و با توجه به این که شهر جهانی یزد به عنوان پایلوت شهر دسترس پذیر انتخاب شده، طرح های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هفت خوان» الگوی مناسب سازی شهری می شود

«هفت خوان» الگوی مناسب سازی شهری می شود