مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 15:052020-12-22ورزشي

آرای کمیته انضباطی 4 پرونده هندبال اعلام شد


کمیته انضباطی فدراسیون هندبال با حضور اعضا و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان تشکیل جلسه داد و آرای خود در خصوص چهار پرونده اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال با حضور اعضا و نمایندگان 11 نفر از اعضای این تیم، مقرر شد مسابقه هایی که تیم کربنات سدیم فیروز آباد مقابل تیم های هم گروه خود در مرحله برگشت لیگ برتر بانوان کشور در مشهد حاضر نشده، بنا بر صلاح دید کمیته مسابقات فدراسیون در هر زمانی که تعیین گردد، منوط به پرداخت کلیه هزینه های جانبی تیم های هم گروه توسط تیم کربنات سدیم به صورت معوقه برگزار گردد.

  4- در خصوص عدم پرداخت مطالبات سینا نورورزی نژاد بازیکن از سوی تیم مهراز قم: تیم مهراز قم می بایست ظرف مدت 20 روز از تاریخ ابلاغ رای مطالبات سینا نوروژی نزاد مبلغ 7 میلیون تومان که طی قرارداد منعقد شده فی مابین طرفین در فدراسیون هندبال به ثبت رسیده است، پرداخت کند.

  همچنین حمیدرضا عزتی دبیر کل فدراسیون هندبال در خصوص پرونده تیم سربداران  سبزوار در لیگ برتر هندبال سال گذشته در کمیته انضباطی افزود: بررسی این پرونده به دلیل پیچیدگی آن و مسائل مختلف چندین ماه طول کشید و کمیته انضباطی فدراسیون در چندین جلسه با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان تشکیل جلسه داد و با دقت نظر در خصوص احقاق حق طرفین  با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای کمیته انضباطی 4 پرونده هندبال اعلام شد

آرای کمیته انضباطی 4 پرونده هندبال اعلام شد