مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 15:252020-12-22حوادث

دستگیری کلاه بردار صاحب درگاه جعلی انتقال پول در فضای مجازی


رییس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری کلاه برداری که با ساخت درگاه جعلی اقدام به کلاه برداری از کاربران فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: مردی 38 ساله ساکن غرب تهران به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، مبلغ 950 میلیون ریال از حساب بانکی اش سرقت شده است که با تشکیل پرونده تیمی از مأموران پلیس فتا مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: شاکی در خصوص نحوه سرقت اظهار کرد، قصد انتقال وجه از اینترنت بانکم را داشتم که در موتور جستجوگر گوگل نام اینترنت بانک را جستجو کردم و وارد سایت شدم، عملیات بانکی خود را انجام دادم اما با پیام تراکنش شما ناموفق بود مواجه و پس از دقایقی متوجه کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز مبلغ 950 میلیون ریال از حساب بانکی ام شدم.

رییس پلیس فتا با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی در فضای سایبری هویت و مخفیگاه متهم در حوالی یکی از محله های جنوب تهران شناسایی شد، افزود: با هماهنگی های قضایی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند و در بررسی از مخفیگاهش تعدادی تجهیزات الکترونیکی کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهم ضمن اقرار به جرم ارتکابی، در تحقیقات پلیسی به 50 فقره کلاهبرداری و سرقت داده های کاربران فضای مجازی معترف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاه بردار صاحب درگاه جعلی انتقال پول در فضای مجازی

دستگیری کلاه بردار صاحب درگاه جعلی انتقال پول در فضای مجازی