مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 17:552020-12-22حوادث

فروشنده داروی تقلبی «کرونا» در زنجان به دام پلیس افتاد/ توصیه ناجا به مردم


رییس پلیس فتای استان زنجان، از دستگیری فروشنده داروی تقلبی کرونا در زنجان خبر داد و گفت: فضای مجازی به صورت 24 ساعته تحت رصد پلیس است.

- سرهنگ محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه در فضای مجازی همچون فضای حقیقی احتمال وقوع جرم وجود دارد، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که جرم در فضای مجازی را گسترش داده است، استفاده بیش از اندازه اغلب افراد جامعه با این فضا است.

رییس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه این روزها حضور در فضای مجازی به اندازه ای افزایش یافته که برخی به راحتی به آن اعتماد هم می کنند، گفت: فضای مجازی به دلیل اعتماد بیش از اندازه کاربران این فضا به راحتی فرصت کلاهبرداری را در اختیار مجرمان قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور ما به گونه ای است که برخی افراد به دنبال این هستند که به انواع مختلف از افراد دیگر سوءاستفاده کنند، گفت: باید کاربران فضای مجازی از آسیب های این فضا آگاه شوند.

آدینه لو با بیان اینکه قدرت کشف پلیس در جرائم فضای مجازی بر اساس آمارها میزان بالایی است، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون جرائم بسیاری در فضای مجازی کشف و متخلفان آن تحویل قانون شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشنده داروی تقلبی «کرونا» در زنجان به دام پلیس افتاد/ توصیه ناجا به مردم

فروشنده داروی تقلبی «کرونا» در زنجان به دام پلیس افتاد/ توصیه ناجا به مردم