مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 19:152020-12-22حوادث

اختلاف مالی انگیزه قتل خانواده تویسرکانی


ماجرای جنایت مرموز در گاوداری و قتل هولناک 5 عضو یک خانواده در روستای مرادآباد شهر تویسرکان با اعترافات کارگر افغانستانی مبنی بر اختلاف مالی با این خانواده وارد مرحله تازه ای از تحقیقات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، این قتل عام خانوادگی روز چهارشنبه هفته گذشته به پلیس اعلام شد و سپس اجساد پدر و مادر و سه فرزند خانواده در حوالی گاوداری و درون یک چاه کشف شد.

در حالی که روز پنجشنبه کارگر افغانستانی این گاوداری به اتهام قتل دستگیر شده بود وی به جنایت ها با همدستی دوستش اعتراف کرد.

سرهنگ حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان در این باره به خبرنگار حوادث ایران گفت: پس از دستگیری متهم اصلی پرونده و بازجویی، وی به قتل ها اعتراف کرد و انگیزه اش را از این جنایت اختلاف حساب با صاحب گاوداری عنوان کرد.

معاون اجتماعی پلیس استان افزود: قاتل پس از انجام قتل اقدام به سرقت یک کیلوگرم زعفران و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مقتولان کرده بود.

البته در چند روز اخیر شایعاتی در خصوص انگیزه قاتل در این پرونده مطرح شده بود از جمله اینکه عامل قتل 8 کیلو زعفران و پول فروش خودروی تیبا را سرقت کرده که هم مجموعه پلیس و هم دادستان آن را تکذیب کردند اما خود قاتل روز دوشنبه در بازجویی هایش عنوان کرده که به خاطر اختلاف حساب با پدر خانواده دست به جنایت زده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف مالی انگیزه قتل خانواده تویسرکانی

اختلاف مالی انگیزه قتل خانواده تویسرکانی