مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 21:252020-12-22اقتصادي

اختصاص 10 میلیارد تومان برای توسعه پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز


رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از اختصاص 10 میلیارد تومان برای طرح توسعه و گسترش پیست چند منظوره اتومبیلرانی و موتورسواری غدیر اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از اختصاص 10 میلیارد تومان برای طرح توسعه و گسترش پیست چند منظوره اتومبیلرانی و موتورسواری غدیر اهواز خبر داد.

ابراهیم جوانمردی در گفت و گو با ایسنا درباره بازدید استاندار خوزستان از پیست چند منظوره غدیر اهواز، اظهار کرد: این بازدید در راستای توسعه پیست موتورسواری و اتومبیلرانی غدیر اهواز که در جلسه شورای ورزش خوزستان با حضور استاندار مطرح شد و در دست بررسی و پیگیری است، صورت گرفت.

وی بیان کرد: استاندار از محلی که باید به محل پیست فعلی اضافه شود بازدید داشت و مقرر شد طرح توسعه و گسترش پیست غدیر اهواز، با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان اجرایی شود.

با این طرح، پیست می تواند محلی ایمن و امن برای تخلیه انرژی علاقه مندان، استعدادیابی، قهرمان پروری و رشد و توسعه رشته های اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان و حتی کشور باشد.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: در طرح گسترش پیست، سکوی تماشاگر، وی آی پی و مهمانسرا نیز دیده شده است و می تواند محل برگزاری مسابقات موتورریس، دریفت، اسلالوم و کارتینگ و خودروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد تومان برای توسعه پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز

اختصاص 10 میلیارد تومان برای توسعه پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز