مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 21:302020-12-22سياسي

ساخت نفتکش افراماکس درسخت ترین تحریم ها نشانه قدرت نمایی نظام است


ساخت کشتی 113 هزار تنی در سخت ترین تحریم ها بیانگر قدرت نمایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند عصر سه شنبه در آیین به آب اندازی کشتی 113 تنی افراماکس در بوشهر اظهار داشت: امروز شاهد رویداد مهم و بزرگی در استان بوشهر هستیم که بیانگر توان داخل کشور است.

وی فعالیت های صورت گرفته در این شرایط سخت را مایه افتخار و امید دانست و اضافه کرد: امروزه با تکیه بر توان داخلی شاهد پیشرفت های گسترده و بزرگی در داخل کشور هستیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: هر چند در گذشته بخش زیادی از خدمات صنعتی و فنی مورد نیاز توسط خارجی ها و با خروج ارز از کشور انجام می شد، امروزه کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته و شاهد خودکفایی در برخی امور هستیم.

وی ساخت سکوها و کشتی های بزرگ را کاری بزرگ دانست و افزود: ساخت کشتی 113 تنی افراماکس در بوشهر نماد قدرت نمایی و افتخار کشور و جلوه ای از شعار ما می‏ توانیم‬ است.

گراوند تصریح کرد: ساخت این کشتی پیام هایی را به دشمنان که ما را تحریک کرده بودند داد و اثبات کرد که دیگران قادر به ایجاد مانع در مسیر پیشرفت و توسعه کشور نمی ‏شوند.

وی تاکید کرد: باید خدا را شاکر و سپاس‎گذار بود که با توان فرزندان عزیز خود شعار ما می توانیم را به منصه ظهور رساند که نمونه بزرگ آن اقدام بزرگ صورت گرفته در شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نفتکش افراماکس درسخت ترین تحریم ها نشانه قدرت نمایی نظام است

ساخت نفتکش افراماکس درسخت ترین تحریم ها نشانه قدرت نمایی نظام است