مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 21:402020-12-22اقتصادي

تقدیر شورا به خاطر حضور شهردار شهرکرد در جمع پاکبانان در شب یلدا


در شب یلدا شهردار در کنار پاکبانان حاضر و حدود 250 بسته حمایتی را به آن ها اهداء نمود که جای تقدیر دارد و این یک کار فرهنگی خوب است که می تواند توسعه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد رییسی در سیصد و سیزدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به موافقت اعضای شورای اسلامی با پیشنهاد شهرداری مبنی بر تعیین تعرفه پسماند خانگی گفت: سالانه هزینه جمع آوری و دفن زباله و رفت و روب معابر شهری 22 میلیارد تومان می باشد که تنها 8.

5 میلیارد تومان آن توسط شهروندان پرداخت می شود و مابقی آن را باید شهرداری تامین کند.

  وی افزود: در حال حاضر نیز شورای اسلامی و شهرداری برای تعیین تعرفه بهای خدمات پسماند شهرداری تمام ملاحظات از جمله شرایط اقتصادی مردم و شیوع ویروس کرونا را مدنظر قرار داده است.

  رییس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه پارک ملت برای شهر جنبه تاریخی دارد، بیان کرد: این پارک جایگاهی دارد که فرهنگ های مختلف را به همدیگر پیوند می دهد چراکه گردشگران مختلف در این پارک مستقر می شوند.

  در نظر گرفتن پارکینگ برای پارک ملت رییسی با بیان اینکه برای پارک ملت باید پارکینگ مناسب در نظر گرفته شود، ادامه داد: با اتصال پارک اقبال لاهوری به پارک ملت باید یک پارکینگ مناسب پیش بینی شود تا از ورود خودروها به پارک جلوگیری و یک طرح جامع برای پارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر شورا به خاطر حضور شهردار شهرکرد در جمع پاکبانان در شب یلدا

تقدیر شورا به خاطر حضور شهردار شهرکرد در جمع پاکبانان در شب یلدا