مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 04:252020-12-23سياسي

آمادگی شورای شیراز برای اجرای سامانه اطلاعات مدیریت پروژه


رییس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز، از شورای این کلانشهر برای رونمایی از سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) در بهمن ماه خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز، از شورای این کلانشهر برای رونمایی از سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) در بهمن ماه خبر داد.

لیلا دودمان در گفت وگو با ایسنا افزود: سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه(PMIS)، یک سامانه جامع است که نقطه آغازین آن مدیریت بودجه سالانه شهرداری بوده و پس از برآورد و تخصیص اعتبار بر اساس ردیف های بودجه، مراحل انجام مناقصات و انتخاب مجری ذی صلاح را از طریق سامانه و بر بستر اینترنت انجام داده و پس از عقد قرارداد، همه عملیات عمرانی و کارگاهی در محیط سامانه از طریق داشبورهای مدیریتی و نظارتی مورد رصد و کنترل قرار می گیرد.

او ادامه داد: از دستاوردهای این سامانه می توان به ساختار فرآیندی و اطلاعات سیستمی آن اشاره کرد که مراحل یک پروژه را از آغاز تا پایان در پی داشته و می توان آن را به عنوان ویترین شیشه ای پروژه های شهرداری تفسیر کرد.

به گفته این عضو شورای شهر شیراز، ویژگی دیگر این سامانه، بهره گیری از GIS با ساختار دانش و هوش سازمانی است به گونه ای که تایید صورت وضعیت های پروژه از طریق زیر سیستم GIS و مقایسه متره برآوردهای پروژه با احجام مکانی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شورای شیراز برای اجرای سامانه اطلاعات مدیریت پروژه

آمادگی شورای شیراز برای اجرای سامانه اطلاعات مدیریت پروژه