مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 04:452020-12-23ورزشي

«اترک» ضعیف ترین شرایط مالی را دارد / امید به حضور در نیمه بالای جدول لیگ دسته 2


سرمربی تیم اترک این تیم را دارای ضعیف ترین شرایط مالی لیگ دسته 2 فوتبال کشور دانست و گفت: به دلیل تأخیر در آغاز تمرینات باید مشکل آمادگی بدنی تیم رفع شود تا در نیم فصل نخست رقابت ها در نیمه بالای جدول قرار داشته باشیم.

- حسن سروری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به وضعیت تیم اترک خراسان شمالی اظهار کرد: در نخستین دیدار تیم اترک با تیم شمس قزوین در چارچوب نخستین هفته لیگ دسته 2 فوتبال کشور، شاهد رقابت جذاب و پرهیجان بودیم.

وی افزود: آشنایی کادر فنی تیم مقابل از تیم اترک به دلیل حضور در این تیم طی دوره گذشته لیگ، باعث شده بود تا شناخت نسبت به تیم ها باعث ایجاد یک رقابت مهیج شده باشد.

سرمربی تیم اترک خراسان شمالی مالکیت و هماهنگی تیم قزوین را بهتر از این تیم دانست و افزود: بازیکنان اترک با دوندگی بالا توانستند در ابتدا گل برتری را وارد دروازه حریف کنند اما عدم آمادگی کامل بدنی باعث شد تا در دقایق آخر بازی، گل تساوی را تیم قزوین به ثمر برساند.

وی نقاط ضعف فعلی تیم اترک را آغاز دیرهنگام تمرینات بدنسازی و کمبود آمادگی بدنی بیان کرد و ادامه داد: 80 درصد تیم اترک در این دوره از مسابقات نسبت به دوره گذشته لیگ تغییر کرده اند و تلاش کرده ایم با استفاده از جوانان باانگیزه و بومی و البته کم تجربه تیم خوبی را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اترک» ضعیف ترین شرایط مالی را دارد / امید به حضور در نیمه بالای جدول لیگ دسته 2

«اترک» ضعیف ترین شرایط مالی را دارد / امید به حضور در نیمه بالای جدول لیگ دسته 2