مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:152020-12-23سياسي

تاملی در معنای زندگی


کتاب «بهار که امد و برف ها آب شدند .

» با زیر عنوان «تاملی در معنای زندگی»، نوشته سید محمد رضا دربندی در 112 صفحه و به قیمت 230,000 ریال توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، این کتاب دارای سه فصل مستقل می باشد که فصل اول آن تحت عنوان مرده بُدم، زنده شدم داستان پریشان خاطری نویسنده در دوران جوانی و راهیابی وی توسط استاد محمد تقی جعفری است که با بیانی جذاب مرحله به مرحله ما را به دنبال خود می کشد.

فصل دوم، رواق تنهایی نام دارد که حاصل مطالعات نویسنده در حوزه هدف و فلسفه زندگی است که مکمل فصل اول است، فصل سوم هم به نام اسوه ، با بیان خاطراتی از استاد، به تبیین ویژگی های یکی از افراد موفق و راه یافته می پردازد تا الگوی موثری جهت استفاده نسل سوم و چهارم پس از انقلاب اسلامی ایران قرار گیرد.

دربندی در سال های اخیردو کتاب زیرنگاه آسمان روایتی جدید و احساسی از واقعه کربلا را از زبان حضرت زینب (س) به عنوان راوی اصلی، از غروب عاشورا تا طلوع صبح روز بعد از این پیشامد بیان می کند و دیگری زیر نگاه ماه است که عاشقانه ای از زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است که در روایتی داستان گونه واحساسی، به بیان حال و هوای این زوج آسمانی می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاملی در معنای زندگی

تاملی در معنای زندگی