مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:152020-12-23سياسي

فعالیت 10 هزار نفر در هزار سنگر آمل برای مهار کرونا


فرمانده بسیج ناحیه آمل از فعالیت 10 هزار نفر در سطح شهرستان در قالب چهار تیم نظارتی، مراقبتی، حمایتی، رصد و شناسایی با هدف مدیریت و کنترل ویروس کرونا در سطح شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جابر عسگری طی گفت و گویی با اشاره به طرح شهید حاج در سطح شهرستان  خبر داد و گفت: هر روز 600 نفر در آمل با مراجعه خانه به خانه به فعالیت می پردازند که تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این طرح با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت راه اندازی شده است و پس از شناسایی مشکلات بررسی می شود، افزود: بسیج با تمام ظرفیت برای طرح حاج قاسم فعالیت می کند.

فرمانده بسیج ناحیه آمل با اشاره به فعالیت تیم های مراقبتی خاطرنشان کرد: هر خانه یک فرد را به عنوان سفیر سلامت انتخاب می کند تا رابط میان خانواده تیم های مراقبتی باشد، هر 400 نفر یک تیم مراقبتی خواهد داشت و با خانواده ها در ارتباط است تا مشکلات و نیازمندی های آنان را بررسی کند.

 عسگری با بیان اینکه تیم های مراقبتی متشکل از  یک پزشک، 5 پرستار و چند کمک یار با همکاری شبکه بهداشت  مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: بیماریابی فعال، قرنطینه اصولی، رهگیری، آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از نتایج دیگر این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 هزار نفر در هزار سنگر آمل برای مهار کرونا

فعالیت 10 هزار نفر در هزار سنگر آمل برای مهار کرونا