مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:152020-12-23سياسي

ترامپ بار دیگر کنگره را به وتو تهدید کرد


رییس جمهور آمریکا در راستای بهره برداری سیاسی-انتخاباتی، امضای لایحه بسته کمک اقتصادی مبارزه با کرونا را به اعمال برخی ملاحظات مشروط کرد حال آنکه خطر تعطیلی دولت فدرال هم مضاعف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نتواند سد وتوی ترامپ را بشکند؛ لایحه بودجه کل کشور نیز بلاتکلیف مانده و خطر تعطیلی دولت مضاعف خواهد شد.

این در حالی است که 2 سال پیش هم دولت فدرال 35 روز تعطیل شد چراکه ترامپ بودجه اختصاص داده شده به ساخت دیوار مرزی مکزیک را که نماد مهاجرستیزی او است؛ کافی نمی دانست.

اما این بار ترامپ مدعی است در بسته پیشنهادی کنگره که روز گذشته به تصویب هر دو مجلس نمایندگان و سنا رسید؛ کمک معیشتی اختصاص یافته به افراد باید از 600 دلار به 2 هزار دلار افزایش یابد.

در مقابل، وی خواستار کاهش کمک های اختصاص یافته به کشورهای خارجی و برخی موسسات است.

وی در این باره گفت: از کنگره می خواهم فوراً از شر هزینه های غیرضروری این مصوبه خلاص شود و لایحه ای مناسب را برای من ارسال کند چراکه در غیر این صورت، وظیفه ارائه بسته اقتصادی به دولت بعدی واگذار خواهد شد که ممکن است دولت خود من باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پیشتر هم پیش بینی می شد که ترامپ بخواهد همزمان با پیشبرد ادعای تقلب در رقابت 2020، به دنبال بازی دادن افکار عمومی باشد تا با جلب حمایت مردم، شانس خود را برای تغییر نتیجه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ بار دیگر کنگره را به وتو تهدید کرد

ترامپ بار دیگر کنگره را به وتو تهدید کرد