مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:452020-12-23اقتصادي

موبایل ارزان شد


رییس اتحادیه رایانه و انفورماتیک کرمانشاه از روند کاهشی قیمت تلفن همراه در بازار خبر داد و پیش بینی کرد این روند کاهشی کمی دیگر ادامه داشته باشد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه رایانه و انفورماتیک کرمانشاه از روند کاهشی قیمت تلفن همراه در بازار خبر داد و پیش بینی کرد این روند کاهشی کمی دیگر ادامه داشته باشد.

شمس الله امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه افزایش قیمت دلار طی چند ماه اخیر به شدت گوشی تلفن همراه را تحت تاثیر قرار داد، گفت: با افزایش قیمت دلار، تلفن همراه نیز 30 تا 40 درصد گران شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر گرانی گوشی باعث شد وارد کردن آن دیگر صرفه اقتصادی چندانی نداشته باشد و بسیاری از واردکنندگان میزان فعالیت خود را کاهش دادند که نتیجه این امر کاهش گوشی در بازار بود، بگونه ای که هیچگاه به میزانی که مغازه داران درخواست دارند گوشی تلفن در اختیار آنها قرار نمی گرفت و همین امر به بالا رفتن بیشتر قیمت ها دامن زد.

امیری از روند کاهشی قیمت تلفن همراه طی چند وقت اخیر و به دنبال پایین آمدن قیمت دلار خبر داد و اضافه کرد: از زمان کاهش قیمت دلار تاکنون حدود هشت درصد کاهش قیمت گوشی تلفن همراه را داشته ایم.

وی پیش بینی کرد این روند کاهشی کمی دیگر ادامه داشته باشد و یادآور شد: البته قیمت گوشی موبایل هیچگاه به نرخ های قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موبایل ارزان شد

موبایل ارزان شد