مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:502020-12-23دانش

دانشجویان هلال احمری وارد گود شدند


اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، با شرکت در طرح آمران سلامت، ناظران سلامت و توزیع اقلام بهداشتی، وارد گود مقابله با کرونا شدند.

- ایسنا/اصفهان اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، با شرکت در طرح آمران سلامت، ناظران سلامت و توزیع اقلام بهداشتی، وارد گود مقابله با کرونا شدند.

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای این کانون بیش از یک صد بسته ماسک، الکل و سایر اقلام بهداشتی را تهیه و در قالب طرح توزیع به سبک همدلی و مهربانی در شب یلدا توزیع کردند.

عطیه سالدورگر خاطرنشان کرد: کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد از آغاز شیوع کرونا در کشور در کنار سایر دستگاه های اجرایی و نظارتی در شهرستان نجف آباد، فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان همه گیری این بیماری در صحنه باقی می ماند.

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد تصریح کرد: بیش از 30 نفر از اعضای این کانون در طرح آمران سلامت با حضور روزانه در معابر پرتردد شهر، در مواردی همچون نخوردن و نیاشامیدن در فضای باز، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک استاندارد، به بیش از چهار هزار نفر تذکر شفاهی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان هلال احمری وارد گود شدند

دانشجویان هلال احمری وارد گود شدند