مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:552020-12-23فرهنگي

برگزیدگان نخستین مسابقه قصه گویی «شب چله» در گیلان معرفی شدند


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: با پایان مهلت ارسال آثار و داوری 40 اثر ارسال شده شده برگزیدگان نخستین مسابقه قصه گویی «شب چله» در گیلان معرفی شدند.

- رشت- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: با پایان مهلت ارسال آثار و داوری 40 اثر ارسال شده شده برگزیدگان نخستین مسابقه قصه گویی شب چله در گیلان معرفی شدند.

پریسا کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نخستین مسابقه قصه گویی پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها ویژه شب چله ، اظهار کرد: بیش از 40 اثر از سراسر کشور و خارج از کشور به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که پس از داوری نهایی آثار معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این مسابقه با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی، اداره کل بهزیستی گیلان و گروه فرهنگی گیله قصه برگزار شد، گفت: این مسابقه فرهنگی از 12 آذر آغاز و تا روز 30 همین ماه برای ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه فرصت داشت.

کرمی با اشاره به اینکه بعد از داوری آثار رسیده 9 اثر به عنوان آثار برگزیده از سوی داوران انتخاب و معرفی شدند، افزود: با توجه به استقبال خوب شرکت کنندگان از بخش محلی این مسابقه که از تمامی شهرستان های گیلان، تهران و خارج از کشور نیز آثار متنوعی ارائه شد، هیئت داوران علاوه بر نفرات برتر، 4 اثر دیگر در این بخش و یک اثر در بخش فارسی را شایسته تقدیر دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نخستین مسابقه قصه گویی «شب چله» در گیلان معرفی شدند

برگزیدگان نخستین مسابقه قصه گویی «شب چله» در گیلان معرفی شدند