مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:102020-12-23سياسي

مخالفت مجلس باحذف نحوه تشخیص رجال سیاسی و مذهبی از قانون انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، محسن زنگنه پیشنهاد داد که ماده 2 که مربوط به نحوه تشخیص رجل سیاسی و مذهبی است، - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف ماده 2 طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری درباره تشخیص رجال سیاسی و مذهبی مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، محسن زنگنه پیشنهاد داد که ماده 2 که مربوط به نحوه تشخیص رجل سیاسی و مذهبی است، از این قانون حذف شود.

قاضی زاده هاشمی: نسبت روسای جمهور با اصول اعتقادی باید مشخص شود در ادامه جلسه، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در مخالفت با این پیشنهاد، گفت: کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس به تصویب رسیده است و باید گفت که ماده اصلی آن همین ماده 2 است و نباید این ماده را حذف کرد.

وی افزود: زمانی که جریان انتخاب دولت ها و رییس جمهور ها را آسیب شناسی می کنیم و همچنین بعضاً می بینیم که برخی از روسای جمهور در مسیر اقدامات خود دچار مشکلاتی می شوند، به دلیل نداشتن و یا دقیق نبودن خصوصیات ماده 2 در آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس باحذف نحوه تشخیص رجال سیاسی و مذهبی از قانون انتخابات

مخالفت مجلس باحذف نحوه تشخیص رجال سیاسی و مذهبی از قانون انتخابات