مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:102020-12-23اقتصادي

طرح سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه باحضور رییس جمهور افتتاح می شود


فردا پنجشنبه با حضور رییس جمهوری به صورت ویدئوکنفرانس طرح سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه که با همت متخصصان ایرانی ساخته شده به بهره برداری می رسد.

- کریم دل جوان در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص جزییات این طرح اظهارکرد: این طرح با وجود تحریم های ظالمانه علیه کشورمان در کمتر از 24 ماه اجرا با هدف تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دستی توسط متخصصان ایرانی اجرا و آماده بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: طرح سولفات پتاسیم محصول ارزشمندی که جلوگیری از خام فروشی و توسعه محصولات متنوع و راهبردی از مزایای این است که بدون حضور کارشناسان خارجی با موفقیت عملیاتی شده و در حال حاضر نیز 95 درصد از نیروی های شاغل در آن بومی هستند.

دل جوان افزود: با توجه به اینکه اصلی ترین محصول تولیدی در پتروشیمی ارومیه اسید سولفوریک است، برای تبدیل آن به یک محصول با ارزش دیگر، این طرح را در سال 97 آغاز کردیم که محصول آن 40 هزار تن سولفات پتاسیم و 50 هزار تن اسید کلریدریک است.

مدیرعامل پتروشیمی ارومیه با اشاره به اینکه خط تولید سولفات پتاسیم با ظرفیت سالانه 40 هزار تن با موفقیت راه اندازی شد، گفت: با توجه به راه اندازی این خط تولید، سبد محصولات شرکت تکمیل تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه باحضور رییس جمهور افتتاح می شود

طرح سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه باحضور رییس جمهور افتتاح می شود