مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:252020-12-23سياسي

ایجاد مراکز بوم گردی به کمک سپاه در لرستان/ فرهنگ اقتصاد تعاونی تقویت شود


بسیج سازندگی لرستان با ایجاد صندوق قرض الحسنه و تعاونی ها در راستای فرهنگ اقتصاد تعاونی و مشاغل خانگی اقدامات خوبی را انجام داده، آمادگی دارد که در بحث حفاظت از میراث فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، صبح امروز تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان منعقد گردید.

در ابتدای جلسه احسان جهانبخش مسؤول سازمان بسیج سازندگی بر لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی به منظور ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان لرستان تاکید کرد.

در این راستا بسیج سازندگی با ایجاد صندوق قرض الحسنه و تعاونی ها در راستای فرهنگ اقتصاد تعاونی و مشاغل خانگی اقدامات خوبی را انجام داده است و آمادگی دارد که در بحث حفاظت از میراث فرهنگی، توسعه و ترویج صنایع دستی و اقتصاد گردشگری همکاری نماید.

سپس بهرام بازوند، مدیر آموزش، توانمند سازی و کار آفرینی سپاه لرستان بر لزوم آموزش در مناطق روستایی و حاشیه شهرها با استفاده از اساتید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین تربیت مربیان بسیجی به منظور ترویج آموزش در مناطق دور دست و محروم و همچنین استفاده از ظرفیت گروه های جهادی آموزشی تاکید نمودند و  تصریح نمودند با توجه به اینکه استان لرستان در حوزه میراث فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مراکز بوم گردی به کمک سپاه در لرستان/ فرهنگ اقتصاد تعاونی تقویت شود

ایجاد مراکز بوم گردی به کمک سپاه در لرستان/ فرهنگ اقتصاد تعاونی تقویت شود