مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:502020-12-23بين الملل

واکنش چین به اظهارات سفیر آلمان در نشست شورای امنیت


در حالی که فرستاده آلمان به سازمان ملل در جریان آخرین نشست شورای امنیت در دوره ریاست کشورش بر این شورا خواستار آزاد شدن دو کانادایی بازداشت شده از سوی چین به مناسبت کریسمس شد، - در حالی که فرستاده آلمان به سازمان ملل در جریان آخرین نشست شورای امنیت در دوره ریاست کشورش بر این شورا خواستار آزاد شدن دو کانادایی بازداشت شده از سوی چین به مناسبت کریسمس شد، معاون فرستاده چین در سازمان ملل در پاسخ با اشاره به خاتمه دوره دو ساله آلمان در شورای امنیت همراه با بازنشسته شدن این فرستاده آلمان گفت: "از صمیم قلبم این یک رهایی خوب است".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آلمان در خاتمه ماه جاری میلادی به دوره دو ساله ریاستش بر شورای امنیت سازمان ملل پایان می دهد و کریستوف هویسگن، سفیر این کشور در این سازمان برنامه ریزی کرده بعد از کار برای بیش از 40 سال به عنوان دیپلمات، بازنشسته شود.

هویسگن در یک نشست شورای امنیت گفت: بگذارید دوره ام در شورای امنیت را در حالی پایان ببرم که از همکاران چینی ام درخواست کنم که از پکن خواستار آزادی ماسکل کاوریگ و مایکل اسپاوور شوند.

کریسمس زمان مناسبی برای چنین اقدامی است.

در سال 2018 کاوریگ، یک دیپلمات سابق کانادایی که به عنوان مشاور اندیشکده گروه بحران بین الملل کار می کرد همراه با اسپاوور که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش چین به اظهارات سفیر آلمان در نشست شورای امنیت

واکنش چین به اظهارات سفیر آلمان در نشست شورای امنیت