مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 07:052020-12-23سياسي

هیچ یک از ایتام تحت پوشش کمیته البرز فاقد مسکن نیست


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه البرز موفق شده بیش از 92 درصد سهم اشتغال خود را فراهم کند، گفت: در البرز یتیمی نداریم که تحت پوشش کمیته امداد بوده و فاقد مسکن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی بختاری، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، در حاشیه سفر به استان البرز و دیدار با استاندار البرز، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه استان البرز از استان های حساس کشور است و نقش مهمی در اجرای برنامه های ملی دارد، گفت: با توجه به هماهنگی هایی که با امام جمعه کرج و سایر مدیران استانی داشته ایم کارهای بزرگی در استان انجام شده و موفق شدیم مشکلات را به راحتی از سر راه برداریم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه کمیته امداد البرز از استان های موفق کشور است، افزود: طی آخرین جلسه ای که با مدیران استانی در پایان آذر ماه برگزار کرده ایم البرز موفق شده 92 و نیم درصد از سهم اشتغال خود که ایجاد 4 هزار و 300 شغل بود را محقق کند.

  این مقام مسؤول با بیان اینکه در این رابطه کمیته امداد البرز ،بانک های عامل، کمک های مردمی، نمایندگان مردم و حمایت های استانداری البرز نقش ایفا کرده اند، اضافه کرد: کمک های مردم استان البرز هم در بحث زکات و هم در اکرام یتیم ها در سطح کشور کم نظیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از ایتام تحت پوشش کمیته البرز فاقد مسکن نیست

هیچ یک از ایتام تحت پوشش کمیته البرز فاقد مسکن نیست