مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 07:152020-12-23پزشكي

کاهش تقاضاهای القایی و بررسی علمی نسخ؛ از مزایای نسخه نویسی الکترونیک


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه نسخه نویسی الکترونیک در کاهش تقاضاهای القایی بسیار تاثیرگذار بوده و به اقتصاد سلامت و هزینه کرد درست منابع کمک قابل توجهی نیز خواهد کرد، - کاهش تقاضاهای القایی و بررسی علمی نسخ؛ از مزایای نسخه نویسی الکترونیک مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه نسخه نویسی الکترونیک در کاهش تقاضاهای القایی بسیار تاثیرگذار بوده و به اقتصاد سلامت و هزینه کرد درست منابع کمک قابل توجهی نیز خواهد کرد، گفت: بررسی فنی و علمی نسخ و جلوگیری از تعدد و تداخل دارویی از دیگر مزایای نسخه نویسی الکترونیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی ناصحی، گفت: بحث یکپارچگی خدمات الکترونیک بالاخص نسخه نویسی الکترونیک از اولویت های نظام سلامت به خصوص سازمانهای بیمه گر است؛ به طوری که برای افزایش، دقت و سرعت تقسیم کار بین سه سازمان بیمه گر اصلی کشور صورت گرفته است.

وی افزود: برای نسخ الکترونیک مشوق هایی در نظام پرداخت برای جامعه پزشکی در نظر گرفته شده است که در راستای انجام آن، مطالبات می تواند به موقع پرداخت شود.

وی در این زمینه متذکر شد: در تامین اجتماعی هر شب کارکرد روزانه پرداخت می شود و ما نیز قول داده ایم که این اقدام را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تقاضاهای القایی و بررسی علمی نسخ؛ از مزایای نسخه نویسی الکترونیک

کاهش تقاضاهای القایی و بررسی علمی نسخ؛ از مزایای نسخه نویسی الکترونیک