مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 07:202020-12-23سياسي

مشکلات اینترنت در حوزه آموزش کاشان برطرف شود


رفع دغدغه معلمان، دانش آموزان و دانشجویان در بحث اینترنت باید با جدیت پیگیری و به نتیجه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی امروز در نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان کاشان اظهار کرد: هزینه مصرفی بالای اینترنت، سرعت نامناسب سرویس های اینترنت تلفن همراه و ثابت ازجمله مشکلات فعلی در بحث آموزش مجازی برای ای برای خانواده ها و دانش آموزان باید از آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

وی با تقدیر از زحمات معلمان و اساتید دانشگاه گفت: امروز باوجوداینکه آموزش مجازی در منزل انجام می شود اما فعالیت معلم دو برابر نسبت به گذشته افزایش پیداکرده و حتی تا پاسی از شب مشغول تدریس و نظارت بر تکالیف دانش آموزان هستند، ازاین رو توجه به افزایش حقوق و پاداش معلمان ضرورت دارد.

رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان با اشاره به وضعیت دانشگاه ها خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه های کشور ازنظر شناسایی فرصت ها و قرار دادن رشته های متناسب با نیاز شغلی جامعه هم خوانی ندارد که ضرورت دارد با توجه به نیاز شغلی کشور رشته ها ترسیم و ارائه شود.

وی تأکید کرد: روند و سیر آموزش باید به نحوی باشد در دوران ابتدایی پرورش، در دوره رهنمایی آموزش با تأکید بیشتر و در مقطع متوسطه هدایت و کمک به افزایش بیشتر و دانش جهت تعیین رشته منطبق با نیاز جامعه مطرح و در دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اینترنت در حوزه آموزش کاشان برطرف شود

مشکلات اینترنت در حوزه آموزش کاشان برطرف شود