مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 07:252020-12-23ورزشي

«سنگِ لیگ» در «مسیر المپیکی» ملی پوشان بسکتبال سه نفره بانوان


طبق آنچه سرمربی تیم بسکتبال سه نفره بانوان پیش از این اعلام کرده بود این تیم باید تا به امروز حداقل یک مرحله اردو برای انتخابی المپیک برگزار کرده باشد اما لیگ وشرایط خاصش مانع از آن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بسکتبال سه نفره بانوان از جمله رشته هایی است که شانس حضور در المپیک 2020 را دارد اگر تیم ملی این رشته بتواند از حضور در دو مرحله رقابت های انتخابی، سهمیه لازم برای اعزام به بازی های توکیو را به دست بیاورد.

قرار بود برای آماده سازی حضور در این دو رویداد گزینشی، اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان خیلی وقت پیش از این آغاز شود اما این مهم تا به امروز به تاخیر افتاده است.

طبق آنچه توسط سارا بیک لیک لی سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان و در قالب برنامه آماده سازی این تیم به فدراسیون ارائه شده بود، اواخر آبان ماه یا اوایل آذرماه زمان پیشنهادی برای آغاز اردوها بود اما نه تنها هنوز اردویی شکل نگرفته بلکه زمان قطعی آن هم مشخص نیست.

این مربی، مسابقات باشگاهی و برگزاری آن در شرایط خاص را دلیل اجرایی نشدن برنامه های پیشنهادی برای اردوی ملی عنوان می کند اما در عین حال تاکید دارد که طی یکی دو هفته آینده استارت کار برای آغاز به کار اردوی آماده سازی تیم بسکتبال سه نفره بانوان زده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سنگِ لیگ» در «مسیر المپیکی» ملی پوشان بسکتبال سه نفره بانوان

«سنگِ لیگ» در «مسیر المپیکی» ملی پوشان بسکتبال سه نفره بانوان