مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 07:302020-12-23پزشكي

50 درصد پرستاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش های کرونا فعالیت کردند


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتداء شیوع کرونا تا کنون 50 درصد پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش های مربوط به کرونا فعالیت کردند و مابقی نیز به دلیل ابتلاء به بیماری های زمینه ای و .

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتداء شیوع کرونا تا کنون 50 درصد پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش های مربوط به کرونا فعالیت کردند و مابقی نیز به دلیل ابتلاء به بیماری های زمینه ای و .

از حضور در این بخش ها معاف شده اند.

امیررضا صالح مقدم اظهار کرد: پرستاری آکادمیک در کشور ما با تربیت نیرو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و در رشته های بیهوشی، اتاق عمل، کمک پرستاری و .

فعالیت خود را ادامه می دهد و در حال حاضر در سطح استان 8200 کادر پرستاری در رشته مقاطع مختلف مشغول انجام وظایف خود هستند .

وی با بیان اینکه تعداد پرستاران به ازای هر تخت محاسبه می شود که متاسفانه در این حوزه کشور ما از استانداردهای جهانی پایین تر است و دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به دلیل وسعت جغرافیایی و تعداد بیماران بیشتر در حد استانداردهای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیست، اظهار کرد: استاندارد نبودن تعداد بیماران به پرستاران، بر نحوه و کیفیت ارائه خدمات پرستاری تاثیرگذار‍ است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد پرستاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش های کرونا فعالیت کردند

50 درصد پرستاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش های کرونا فعالیت کردند