مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 07:452020-12-23سياسي

تخریب 32 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی بروجن


سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بروجن گفت: با اجرای 2 مورد احکام قطعی قضایی و 30 مورد قلع و قمع، جمعا 32 مورد تخریب در اراضی زراعی سیاسرد بروجن انجام شد.

- شهریار بابادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بروجن گفت: با دستور دادستان شهرستان و با حضور فرماندهی یگان حفاظت امور اراضی استان، فرماندهی انتظامی شهرستان، نماینده دادستان، مسؤولان اداره امور اراضی و نماینده حقوقی شهرستان با اجرای 2 مورد احکام قطعی قضایی و 30 مورد قلع و قمع تبصره 2 ماده 10 در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، جمعا 32 مورد تخریب در اراضی زراعی سیاسرد بروجن انجام شد.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بروجن  افزود: در قلع و قمع های انجام شده دیوارکشی و ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و مجموعا 20  هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

وی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی موارد را برای رسیدگی به شماره تلفن 131 گزارش کنند.

بابادی با اشاره به ضرورت حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با هدف تأمین امنیت غذایی جامعه گفت: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز مزارع و باغ ها ممنوع بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 32 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی بروجن

تخریب 32 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی بروجن