مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:352020-12-23سياسي

امنیت کامل در مرزهای کرمانشاه برقرار است


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امنیت کامل در مرزهای استان کرمانشاه برقرار است و باتلاش بی دریغ نیروهای مرزبانی و هم افزایی مناسب با دیگر نیروهای مسلح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی مرزبانی، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از مرز سومار، اظهار داشت: با استعانت از پروردگار متعال تلاشی جهادی در نیروهای مسلح آغاز شده که با شکل گیری و تحقق این هدف، فصلی نو در تقویم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: وظیفه ما مرزداران، حفظ و حراست از نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و حفظ امنیت در مرز است که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی و سطح آموزش خود را ارتقا داده تا بتوانیم مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله خویش ظاهر شویم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، مرزداران را مقتدرتر و با روحیه تر از همیشه در انجام وظیفه و حفظ و حراست از کیان مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی در راستای افزایش تعاملات درون و برون سازمانی، به لزوم انجام هم افزایی با مرزنشینان در راستای کنترل مطلوب نوار مرزی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کامل در مرزهای کرمانشاه برقرار است

امنیت کامل در مرزهای کرمانشاه برقرار است