مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:402020-12-23حوادث

برخورد یک دستگاه خاور با کامیون در محور قوچان به سبزوار حادثه آفرید


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از یک کشته شدن یک نفر و مصدومیت سه نفر دیگر به دلیل تصادف یک دستگاه خاور و کامیون اویکو در محور قوچان سبزوار خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از یک کشته شدن یک نفر و مصدومیت سه نفر دیگر به دلیل تصادف یک دستگاه خاور و کامیون اویکو در محور قوچان سبزوار خبر داد.

بنا بر گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان، مسعود برازنده رییس جمعیت هلال احمر این شهرستان عنوان کرد: در ساعت 7:34 مورخ 3 دی ماه طی تماس با پایگاه بین شهری شهید یوسف کلاهدوز مبنی بر تصادف رخ به رخ دو خودرو سنگین در کیلومتر 30 محور قوچان به سبزوار عوامل پایگاه با دو خودرو آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: دو سرنشین خاور در خودرو محبوس شده بودند که توسط تجهیزات هیدرولیک و تلاش نجاتگران پایگاه رهاسازی انجام شد اما متأسفانه یکی از سرنشینان خاور به علت شدت جراحات در دم فوت شده بود.

برازنده اظهار کرد: دو مصدوم دیگر پس از رها سازی تحویل عوامل اورژانس 115 آلماجق گردیدند که همراه با دو سرنشین کامیون اویکو توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد یک دستگاه خاور با کامیون در محور قوچان به سبزوار حادثه آفرید

برخورد یک دستگاه خاور با کامیون در محور قوچان به سبزوار حادثه آفرید