مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:452020-12-23سياسي

برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم پلی اکریل/ خبرنگاران و سهامداران پشت درهای بسته+فیلم


مجمع عمومی نوبت دوم شرکت پلی اکریل ایران از ساعتی پیش با حضور افرادی بر اساس یک لیست از پیش تعیین شده در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع عمومی نوبت دوم شرکت پلی اکریل که به دلیل به حد نصاب نرسیدن سهامداران حاضر در مجمع از 19 آذر ماه به امروز موکول شده، از ساعتی پیش در حال برگزاری است.

طبق قانون باید بیش از 50 درصد سهامداران در مجمع نوبت اول حضور پیدا می کردند تا مجمع رسمیت پیدا کند اما در مجمع نوبت اول فقط 4.

81 درصد از سهامداران خرد حضور پیدا کردند، سهامداران حقوقی حضور نداشتند و مجمع به حد نصاب نرسید.

مجمع عمومی برای بار دوم به فاصله حداقل ده روز باید برگزار می شد که طبق قانون در آن تاریخ هر تعداد از سهامداران که حضور پیدا کنند مجمع رسمیت خواهد یافت.

این نوبت از مجمع سهامداران شِپُلی در حالی که بر اساس آگهی، سهامداران از ساعت 9 در محل حاضر یافته بودند، از ساعت 11 با حضور افرادی مشخص بر اساس یک لیست از پیش تعیین شده در حال برگزاری است.

پس از اعتراض خبرنگاران و سهامداران حقیقی و حقوقی حاضر در محل برگزاری مجمع به ممانعت از حضور افراد و حضور گزینشی نفرات در مجمع عمومی، زرفشان به نمایندگانی از شرکت پلی اکریل اعلام کرده که بنا بر تصمیم اخد شده، برخی نفرات اجازه حضور در مجمع را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم پلی اکریل/ خبرنگاران و سهامداران پشت درهای بسته+فیلم

برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم پلی اکریل/ خبرنگاران و سهامداران پشت درهای بسته+فیلم