مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:452020-12-23سياسي

تولید کیت های تشخیص کرونا توسط خادمان امام رضا (ع)


مدیرعامل بنیاد بهره وری موقوفات رضوی گفت: گروه سلامت و درمان آستان قدس رضوی اقدامات گسترده ای در راستای تولید کیت های تشخیص کرونا آغاز کرده و بزودی شاهد اخبار خوشی در حوزه تولید کیت های تشخیصی و مراقبت های ویژه درمانی کرونا خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مالک رحمتی مدیرعامل بنیاد بهره وری موقوفات رضوی در جریان بازدید از بیمارستان رضوی گفت: گروه سلامت و درمان آستان قدس رضوی اقداماتی را در راستای تولید کیت های تشخیص کرونا آغاز و در این زمینه پیشرفت های بسیار خوبی کرده است و بزودی شاهد اخبار خوشی در حوزه تولید کیت های تشخیصی و مراقبت های ویژه درمانی کرونا خواهیم بود و این کیت ها با قابلیت های بالا رونمایی می شود.

خدمات خاص درمانی خادمان امام رضا (ع) در بیمارستان رضوی وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه درمان توسط خادمان امام رضا (ع) گفت: فعالیت های کادر درمان در بیمارستان رضوی با مدیریتی هوشمند صورت می پذیرد و کادر درمانی، خدمات ارزنده ای را در این مدت در توسعه کیفی و کمی خدمات داشته اند که قابل تقدیر است.

برخی اقدامات بی سابقه در حوزه جراحی قلب کودکان تازه متولد شده در این مرکز انجام می شود که مایه مباهات مجموعه آستان قدس رضوی است و این مصداق بارز ما می توانیم است که این بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کیت های تشخیص کرونا توسط خادمان امام رضا (ع)

تولید کیت های تشخیص کرونا توسط خادمان امام رضا (ع)