مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:552020-12-23اقتصادي

شهرداری ابهر برای آب گرفتگی معابر چه کرده است؟


در بحث مدیریت بحران شهری، امسال سه میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

- محمدرضا ذوالقدری ها صبح امروز (3 دی ماه) در حاشیه مانور مدیریت بحران شهرداری ابهر در گفت وگو با ایسنا، هدف از برگزاری رزمایش ها را سنجش سطح آمادگی نیروها برای مقابله با بحران ها عنوان کرد و یادآور شد: در رزمایش ها و بحران ها بیش از 150 نفر از نیروهای ستادی و عملیاتی با بیش از 50 دستگاه ماشین سبک و سنگین همکاری دارند.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهمی که بیشتر شهرهای بزرگ جهان با آن روبه رو هستنند موضوع حوادث طبیعی است، تصریح کرد: با توجه به ماهیت غیرمترقبه بودن این حوادث و لزوم اتخاذ سریع و صحیح تصمیم ها و اجرای عملیات، مبانی نظری و بنیادی، دانشی را تحت عنوان مدیریت بحران به وجود آورده است که این دانش به مجموعه اقداماتی گفته می شود که قبل، حین و بعد از بحران برای کاهش اثرات این حوادث و کاهش آسیب پذیری انجام می شود.

این مسئول با بیان اینکه عملیات زمستانی شهرداری ابهر تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، متذکر شد: همه تلاش شهرداری، جلب رضایت شهروندان و حل مشکلات آن ها در مواقع بحرانی است.

شهردار ابهر در پاسخ به این پرسش که برخی از شهروندان از جاری شدن سیلاب در مواقع بارندگی در بعضی از نقاط شهری گلایه دارند، یادآور شد: یکی از راهکارهای غلبه بر این مشکل،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ابهر برای آب گرفتگی معابر چه کرده است؟

شهرداری ابهر برای آب گرفتگی معابر چه کرده است؟