مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:552020-12-23بين الملل

دیدید آبه


در جریان سفر حسن روحانی به ژاپن و عنوانی که «وطن امروز» برای آن دیدار انتخاب کرده بود (خربزه آبه)، آنکه باید تذکر می گرفت و باید تذکر بگیرد حسن روحانی و محمدجواد ظریف هستند نه «وطن امروز»! - در جریان سفر حسن روحانی به ژاپن و عنوانی که وطن امروز برای آن دیدار انتخاب کرده بود (خربزه آبه)، آنکه باید تذکر می گرفت و باید تذکر بگیرد حسن روحانی و محمدجواد ظریف هستند نه وطن امروز ! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وطن امروز نوشت: جشن شکوفه های گیلاس آبه شینزو، نخست وزیر پیشین ژاپن کار دستش داد و او که چند ماه پیش از سمت خود استعفا کرده بود تا از شر دادگاه ها در این باره رهایی یابد، حالا در مقابل دادستان های توکیو نشسته تا نخستین جلسه بازجویی او به اتهام فساد اقتصادی برگزار شود.

مراسم جشن شکوفه های گیلاس معمولاً هر سال توسط نخست وزیر ژاپن برگزار می شود اما مراسم سال 2020 آبه، به قدری بر هزینه های این جشن افزود که مردم این کشور و رسانه ها بشدت از آبه و عملکرد مالی اش انتقاد کردند.

گفته شده در سال آخر دوران نخست وزیری او، از تمام هم حزبی های آبه تقدیر شده و هر کدام با هدایای گرانقیمتی جشن شکوفه های گیلاس را ترک کرده اند.

در نهایت اما برای خاموش شدن سر و صداهای ناشی از این میهمانی تجملی، تمام اسناد مربوط به آن از بین رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدید آبه

دیدید آبه