مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:552020-12-23بين الملل

درخواست از پارلمان تونس برای جرم تلقی کردن عادی سازی روابط با تل آویو


اتحادیه مشاعل تونس به دولت این کشور در خصوص برداشتن هر قدمی در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد و از پارلمان این کشور نیز خواست این مساله را جرم تلقی کند.

- اتحادیه مشاعل تونس به دولت این کشور در خصوص برداشتن هر قدمی در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد و از پارلمان این کشور نیز خواست این مساله را جرم تلقی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، اتحادیه مشاغل تونس در بیانیه ای که آن را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، به دولت این کشور در خصوص برداشتن هر قدمی در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد: اعضای اتحادیه، احزاب ملی و تمامی مردم تونس با هر گونه تلاش برای کشاندن کشور به باتلاق عادی سازی مقابله خواهند کرد.

این اتحادیه در ادامه ضمن تاکید بر مخالفت خود با هر گونه ارتباطی با رژیم صهیونیستی به هر بهانه ای اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، آکادمیک و یا دیگر موضوعات، از پارلمان تونس نیز خواست طرح ویژه ای برای تدوین قانون جرم بودن عادی سازی را تصویب کند.

همچنین اتحادیه مشاغل تونس تاکید کرد: توجیهاتی در رابطه با سرمایه گذاری، گردشگری و حمایت مالی (برای عادی سازی) که از سوی برخی مطرح می شوند، تنها توهماتی هستند که طرفداران عادی سازی برای تضمین منافع خود با رژیم صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از پارلمان تونس برای جرم تلقی کردن عادی سازی روابط با تل آویو

درخواست از پارلمان تونس برای جرم تلقی کردن عادی سازی روابط با تل آویو