مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:552020-12-23سياسي

قالیباف: تصویب کلیات لایحه بودجه دولت منوط به اعمال تغییرات اساسی است


در نشست مشترک با رییس جمهور، آقای قالیباف تأکید کرد که تصویب کلیات لایحه تقدیمی دولت در مجلس منوط به اعمال تغییرات اساسی در آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده رییس کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس در جمع خبرنگاران، جزییاتی از نشست مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی برای بررسی اصلاحات لازم در لایحه بودجه را تشریح کرد.

بحرینی با بیان اینکه در جلسه مشترک رییس جمهور و رییس مجلس که با حضور رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس و اعضای تیم اقتصادی دولت تشکیل شد، دو طرف بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر برای تصویب به موقع قانون بودجه 1400 تأکید کردند گفت: در این جلسه رییس مجلس با بیان این نکته که لایحه تقدیمی دولت در چارچوب اصلاحات ساختاری موردنظر مقام معظم رهبری نیست، تأکید کرد که تصویب کلیات لایحه تقدیمی دولت در مجلس، منوط به اعمال تغییرات اساسی در آن است.

بحرینی اضافه کرد: در این جلسه آقای قالیباف تصریح کرد که لازمه این کار، هماهنگی تنگاتنگ تیم اقتصادی دولت با کمیسیون تلفیق بودجه برای دستیابی به راه کارهای مناسب رفع کسری تراز عملیاتی بودجه است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس افزود: در این جلسه با موافقت رییس جمهور و رییس مجلس شورای اسلامی مقرر شد کارگروه مشترک مجلس و دولت برای همفکری دربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: تصویب کلیات لایحه بودجه دولت منوط به اعمال تغییرات اساسی است

قالیباف: تصویب کلیات لایحه بودجه دولت منوط به اعمال تغییرات اساسی است