مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:102020-12-23حوادث

کشف 50 فقره کلاهبرداری در فضای مجازی


رییس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ساخت درگاه جعلی از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 50 فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.

- رییس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ساخت درگاه جعلی از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 50 فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهارکرد: مردی 38 ساله ساکن غرب تهران به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، مبلغ 950 میلیون ریال از حساب بانکی اش سرقت شده است که با تشکیل پرونده تیمی از ماموران پلیس فتا مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی افزود: شاکی در خصوص نحوه سرقت گفت که قصد انتقال وجه از اینترنت بانکم را داشتم و در موتور جستجوگر گوگل نام اینترنت بانک را جستجو کردم و وارد سایت شدم، عملیات بانکی خود را انجام دادم اما با پیام تراکنش شما ناموفق بود مواجه و پس از دقایقی متوجه کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز مبلغ 950 میلیون ریال از حساب بانکی ام شدم.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه در رصد های اطلاعاتی در فضای سایبری هویت و مخفیگاه متهم در حوالی یکی از محله های جنوب تهران شناسایی شد، گفت: با هماهنگی های قضایی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند و در بررسی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 فقره کلاهبرداری در فضای مجازی

کشف 50 فقره کلاهبرداری در فضای مجازی