مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:152020-12-23سياسي

رویکردهای متفاوت و فراحزبی برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات در حال بررسی است


قائم مقام دبیرکل حزب عدالت و آزادی ایران اسلامی گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در حال بررسی رویکردها و مدل های متفاوت کار گروهی و فرا حزبی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری است.

- ایسنا/اصفهان قائم مقام دبیرکل حزب عدالت و آزادی ایران اسلامی گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در حال بررسی رویکردها و مدل های متفاوت کار گروهی و فرا حزبی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری است.

علی ناظم زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون یک گفتگو و رایزنی در جبهه اصلاحات وجود دارد و هنوز هیچ تصمیم قطعی در خصوص منفک شدن شورای عالی سیاستگذاری از جبهه اصلاحات گرفته نشده است و فعلاً اصلاح طلبان مدل های مختلفی را امتحان می کنند تا بهترین شکل حضور و ایفای نقش را به عنوان یک جریان سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

وی افزود: شورای عالی سیاستگذاری از سال 1394 پیش از انتخابات مجلس دهم تشکیل شد و یک کارکرد انتخاباتی داشت و از اساس نامش شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان بود که به تدریج کارکرد انتخاباتی آن رنگ باخت و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان شد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یک جریان و یک مجمع اصلی تر برای اصلاح طلبان بوده و کارکرد صرفاً انتخاباتی نداشته است و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردهای متفاوت و فراحزبی برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات در حال بررسی است

رویکردهای متفاوت و فراحزبی برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات در حال بررسی است