مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:152020-12-23سياسي

بدری: خواسته ما پایان دادن به دیپلماسی نگاه و انتظار است


نماینده مردم اردبیل در مجلس از دولت خواست دست از بازی های جناحی و انتخاباتی برداشته و به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز( چهار شنبه 3 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: در برابر اردبیل بزرگ به عنوان دارالارشاد، دارالامان و دارالعرفان سر تعظیم فرود می آورم که تاریخ گواه ایمان، شجاعت و درایت فرزندان نام آورش نظیر شیخ صفی الدین اردبیلی و شاه اسماعیل صفوی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان علی الخصوص فرمانده رشید اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم چنین شهید فخری زاده که خون پاکش ضامن توسعه، ترقی و تعالی روز افزون کشورمان  در عرصه علم و فناوری شد، ادامه داد: جا دارد با توجه به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از زحمات غیر قابل جبران پرستاران عزیز که با ایثار و فداکاری مثال زدنی خود، چراغ زندگی هموطنانمان را روشن نگه می دارند، قدردانی کنم که باشد دولت محترم نیز در خصوص وعده های خود به پرستاران تلاشگر که چندین ماه است، پشت گوش انداخته جدی تر عمل کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ضمن قدردانی از زحمات وزیر بهداشت، کادر درمان ، بسیج و سپاه در مبارزه با ویروس کرونا، خطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدری: خواسته ما پایان دادن به دیپلماسی نگاه و انتظار است

بدری: خواسته ما پایان دادن به دیپلماسی نگاه و انتظار است