مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:352020-12-23دانش

اجرای 5 مگاپروژه نفتی و گازی توسط دانشگاه شیراز


رییس دانشگاه شیراز با اشاره به اجرای 5 مگاپروژه نفتی، گازی و پتروشیمی توسط این دانشگاه طی یکسال گذشته، خاطرنشان کرد: دانشگاه شیراز تنها دانشگاهی است که این تعداد مگاپروژه در بین دانشگاه های کشور دارد.

- حمید نادگران چهارشنبه سوم دی در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر فارس بیان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه شیراز، دانشگاهی جامع است در هفته پژوهش امسال موفق به کسب رتبه برتر ملی در زمینه انعقاد قرارداد با صنعت معرفی شد.

او کسب عنوان پژوهشگر برتر کشور توسط یکی از اساتید، کسب عنوان دانشمند برتر توسط 5 نفر از اساتید و استقرار پردیس نوآوری و فناوری را از افتخارات حوزه پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز در یکسال گذشته عنوان کرد.

رییس دانشگاه شیراز همچنین کسب رتبه اول در جذب امریه ها، تشکیل کمیته علمی با 87 طرح در زمینه کووید 19، حضور فعال در در ستاد احیای دریاچه های فارس را از دیگر اقدامات شاخص این دانشگاه طی یکسال گذشته برشمرد.

نادگران گفت: در حال حاضر 58 مورد پسادکترا داریم که خارج از دانشگاه طرح های ما را پذیرفته اند و برای تامین مالی حمایت می کنند.

رییس دانشگاه شیراز همچنین با بیان اینکه برای تشویق اساتید، اقدام به اعزام آنها در زمینه فرصت های مطالعاتی جامعه و صنعت کرده ایم که عموما در داخل اتفاق افتاده، افزود: در حوزه های مجاور نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 مگاپروژه نفتی و گازی توسط دانشگاه شیراز

اجرای 5 مگاپروژه نفتی و گازی توسط دانشگاه شیراز