مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:352020-12-23اجتماعي

انتشار مستنداتی مبنی بر استفاده از مازوت در نیروگاه شازند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنکی استانداری مرکزی با بیان اینکه ریه مردم نباید محلی برای نگهداری مازوت باشد، گفت: اخیرا مستنداتی مبنی بر استفاده از مازوت در نیروگاه منتشر شده که برای مردم و شهر خطرناک است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنکی استانداری مرکزی با بیان اینکه ریه مردم نباید محلی برای نگهداری مازوت باشد، گفت: اخیرا مستنداتی مبنی بر استفاده از مازوت در نیروگاه منتشر شده که برای مردم و شهر خطرناک است.

احمد سجادی روز چهارشنبه در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی در اراک اظهار کرد: حدود 900 روستا در استان مرکزی وجود دارد که با پرورش دام در ارتباط هستند ولی امکان ندارد برای دفن بهداشتی پسماندها در همه روستاها یک دروه زمانی طراحی شود.

به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب باید چند روستا که منابع آب آنها به دلیل دفن غیربهداشتی پسماندهای حیوانی در معرض خطر است یا روستاهایی که حجم پسماند آنها بالاست به عنوان نمونه و پایلوت انتخاب شوند.

وی افزود: کیفیت آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان نیز به دلیل اهمیت موضوع سلامتی مردم باید به صورت ویزه مورد بررسی قرار گیرد چراکه برخی شهرها به سبب بالا بودن نیترات یا نامطلوب بودن کیفیت آب، آب شرب مناسب ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مستنداتی مبنی بر استفاده از مازوت در نیروگاه شازند

انتشار مستنداتی مبنی بر استفاده از مازوت در نیروگاه شازند